piątek, 28 czerwca 2013

Fotografia

Jak wspominałam w moim pierwszym poście, pasjonuje mnie fotografia. Dopiero zaczynam i jestem początkująca, ale już to kocham. Mam Nikon D3100 z obiektywem... 8/105 mm lub jakoś tak. Nie pamiętam teraz, ale kiedyś znałam wszystko na pamięć ;D

Otóż dla mnie fotografia, to nie jest tylko i wyłącznie cykanie zdjęć ;P Gdy robię zdjęcia i patrzę przez wizjer , to świat jest zupełnie inny! Dostrzegam to, czego normalnie bym nie zauważyła. Jak piękna jest natura, jak to wszystko co nas otacza jest zaskakujące i niesamowite.

Pomimo, ze zdjęcia i fotografia wiele dla mnie znaczą, to nie wiążę z nimi przyszłości, to taka moja pasja. Znam wiele lepszych osób ode mnie, ale mi nie przeszkadza to, ze nie jestem w tym najlepsza, bo najważniejsze, że odnajduję w tym siebie, czyż nie?

Mam nadzieje, ze kiedyś ktoś mnie doceni w tym co robię (nie mam na myśli moich rodziców, bo to oni najbardziej kochają moje zdjęcia xD) Chciałabym kiedyś po prostu usłyszeć: robisz dobre foty ;33 . Byłoby to całkiem miłe ^^

Parę zdjęć mojego autorstwa :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz