wtorek, 25 czerwca 2013

dzień dobry bardzo ^^

Tak na sam początek może o mnie?
Jestem Madzia (Maggie, Meg czy jak kto woli). Jestem 'zwykłą' pospolitą nastolatką. Tylko nie byłabym taka pewna czy można powiedzieć że jestem- jak to ujęłam- ZWYKŁA. Każdy z nas jest inny na swój sposób i w tym właśnie NIEZWYKŁY. Wydaje się to być takie trochę pomieszane, ale cóż, tak jest.

Chodzę do gimnazjum, więc jestem już ochrzczonym GIMBUSEM ;D kiedyś mi to przeszkadzało, ale teraz wydaję się to zabawne.

Mam wiele hobby, jednak nie każde z nich to moja pasja! Ktoś mi powie, że to jest to samo... Ale jednak nie do końca. Ale na razie zacznijmy od hobby: jazda na deskorolce i waveboardzie, rysowanie (nie jestem w tym najlepsza, ale to mnie... odpręża?? ), bieganie. A z pasji to: taniec, taniec, taniec (przede wszystkim Hip-Hop) <3, fotografia (zaczynam, ale idzie mi całkiem dobrze- tak mi rodzice mówią xDDD hahahaha), no i koszykówka ! W tym jestem słaba, tzn może nie słaba, ale gorsza od chłopaków ;P choć jak grałam teraz w poniedziałek z kuzynem to szło mi całkiem nieźle c: , ale staram się i nie poddaje :D

Bloga zakładam po to, bo jak ostatnio zauważyłam mam zupełnie inne zdanie niż moi rówieśnicy i ciekawi mnie, czy ktoś podziela je xD mam nadzieje, że znajdę jakiś czytelników, bo jak mam być szczera, to z tym logiem to może być niezła wtopa, bo niezbyt wiem jak się zajmować czymś takim !

jeśli macie dla mnie jakieś rady/uwagi to piszcie: ASK.FM

parę moich fotek ;D



 Na obu zdjęciach jestem ja, kiedyś dodam foty mojego autorstwa ;*




Na razie Miśki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz