poniedziałek, 7 października 2013

"... pomyśl kim dla nich jesteś"

Hej hej ;)
Nie wiem, czy ktoś z Was już zauważył,  ale dzisiejszy tytuł posta jest zdaniem z nuty OSTREGO I Hadesa "Psychologia tłumu". Dokładnie chodzi mi o moment : "Podąrzasz za grupą,  pomyśl kim dla nich jesteś".
Jednak za nim zaczne, chciałam tylko polecić polski rap :) jeśli doszukacie mądrych kawałków może to Was wiele nauczyć.  Mi rap dał siłę i gdy jest mi ciężko,  to właśnie puszczam sobie całą płytę Haos ♥ którą gorąco polecam (taka mini reklama)
Lecz już zacznijmy. Zauważyłam jedną przykrą rzecz w moim otoczeniu. Niestety dotyczy to jednej z osób mojego najbliższego otoczenia, lecz nie będę wymieniać imienia i nazwiska, bo to nie o to w tym wszystkim chodzi.
Rzecz w tym, że ludzie gdy widzą,  że zaczynają tracić na swojej 'posadzie w społeczeństwie' nastolatków (jakkolwiek to kuźwa brzmi xD) zaczynają świrować i przyczepiać się do innych.
A ci inni ludzie nie koniecznie mają ochote się zadawać z tym kimś.
Jeszcze inni myślą, że jak dołączą do jakiegoś grona znajomych, którego nie znają nasi starzy przyjaciele, to ci drudzy będą zazdrośni.
A to jest najgorsze. Bo tylko się ośmieszają. Czasem też ci nowi znajomi po prostu wykorzystują taką osobę,  a ona się ciągle łudzi, że to wszystko tak na serio :///
I znam też taką osobę,  jeszcze mi bliższą.. i to ciężkie,  bo jie mogę się odezwać,  bo taka osoba tylko sie zdenerwuje :( no co zrobić,  halooo?
"Zakładam czapkę do tyłu jak 20 lat temu
I nie widzę w tym naprawdę,  żadnego problemu. "
                                                                ~ HAdes
                                                                    OStr

Czasem mam ochotę wyskoczyć z tego świata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz