niedziela, 20 października 2013

nauka

Jestem w drugiej klasie gimnazjum, więc często spotykam się z narzekaniem moich znajomych na naukę. Nie no, rozumiem, ze się nie chce itp. Ale czasem powinniśmy pomyśleć o naszej przeszłości. A zresztą ja jestem w gimnazjum bez obwodowym, gdzie trzeba się postarać, żeby się dostać. Więc gdy słyszę głupie gadanie, że ktoś nie cierpi lekcji i się uczyć to nasuwa mi się jedno pytanie... Co ty robisz w tej szkole??

Ludzie, mówicie, ze w przyszłości będziecie lekarzami, prawnikami itp, lecz sądzicie, że nauka to głupota... To się przeliczycie co do swojej przyszłości!
Nauka to podstawa wszystkiego. Czy to się komuś podoba, czy też nie ! Niestety. Tak ten świat został urządzony.

Ale najgorsze jest to, gdy jedna osoba zaczyna namawiać innych do chodzenia na wagary. To już jest przesada. Oky, ty nie lubisz chodzić na lekcje, ale nie namawiaj do złego innych, nie?

Pewnie teraz połowa z Was się właśnie ze mnie śmieje... Lecz niestety, pisze tak jak uważam ;D

Pozdrawiam
Meg <3

wykład z angielskiego. Foto by Paweł Czudaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz