sobota, 6 lipca 2013

lans vans

Ale ze mnie dziwna nastolatka, a zaraz dowiecie się czemu !

Jak tytuł wskazuje będzie mowa o lansie. Teraz wszyscy są za vansami, które mega mi się podobają. Nawet dodam, że mam jedną parę. Jednak jak wiadomo są drogie, no i nie każdego stać na takie buty. Ja to rozumiem. To chyba nic dziwnego ? Różnie jest na świecie i nie wszystkim się układa i przelewa. Tylko jedna rzecz... czemu ludze nie mogą tego tolerować. Gdy widzą brudne dziecko i ubrane w szmaty współczują mu, ale gdy widzą nastolatka albo dziecko ubrane w jakieś najtańsze ciuchy, ale w dobrym stanie, to od razu komentują, że to totalne bezguście, hm?
No doooobraaaa ! Nie mówię, że każdy tak robi, bo może i nie, ale większość niestety owszem!

Gdy ostatnio tak się przyglądam trochę szkołom i ludziom, to widać jakie parcie jest na to aby mieć conversy albo vansy. Strasznie im zależy na tym by być... szanowanym dzięki temu. W sumie sama nie wiem, czemu tak jest, ale ci co posiadają markowe i stylowe buty są uważani za tych lepszych. Ale czy serio, żeby zostać zauważonym trzeba mieć dobre ciuchy ? Przepraszam bardzo, ale gdzie w tym wszystkim jest charkter, inteligencja? No ja się pytam GDZIE .?

Nie mam nic do vansów, bo jak sama napisałam wcześniej, bardzo mi się podobają, ale sądzę, że to, jak jest się ubranym, albo to ile ma się ciuchów i to jeszcze markowych nie powinno świadczyć o człowieku, ale niestety tak jest. Może da się to zmienić ?
Ale ja chyba sama nic z tym nie zrobię. A szkoda.


Pozdrawiam
Meg mówi dobranoc (2:19 nad ranem) ;**


tych zdjęć nie robiłam ja ;D ale nie robię zdjęć vansów, bo to chyb traci sens xD no chyba że ktoś jest uzależniony od lansu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz